Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Service Pack 2 pro CADKON+ 2021 uvolněn 18. leden 2021

CADKON+ 2021 Service Pack 2 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2021 (včetně Service Packu 1). Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2021 (sestavení od 21.0.0074) a CADKON+ 2021 SP1 (sestavení 21.1.0034). Jedná s...

Aktualizace Advance 2021.1 13. listopad 2020

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace 2021.1 produktů řady Advance. Konkrétně se jedná o produkty: Advance Design Advance Design Modules (Návrhové moduly - dříve BIM Designers) PowerPack pro Revit PowerPack pro Autodesk Advance Steel PowerPack pro Advance Steel St...

Service Pack 1 pro CADKON+ 2021 uvolněn 15. říjen 2020

CADKON+ 2021 Service Pack 1 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2021. Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2021 (sestavení 21.0.0074). Jedná se o instalace stažené do data 15.10.2020, to je datum uvedení Service Pack 1. I...

Hotfix 1 pro CADKON 2021 TZB 14. srpen 2020

Hotfix 1 obsahuje opravy CADKONu 2021 TZB (nadstavby AutoCADu). Popis instalace a oprav, včetně aktualizovaných souborů ke stažení, jsou dostupné na www.cadnet.cz v produktu CADKON TZB, karta Aktualizace.

» Zobrazit všechny novinky