Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Aktualizace Advance Design 2021.0.2 11. srpen 2020

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace Advance Design 2021.0.2 . Pozor aktualizace je určena pro verzi 2021.0.1, je tedy nutné ji nainstalovat před instalací hotfixu 2021.0.2 Aktualizovanou verzi je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk. Pokud aktuálně nemáte program zako...

Uvedeny nové verze 2021 produktů DT+ a CADKON Krovy 22. červenec 2020

Jsou uvolněny nové verze produktů DT+ 2021 a CADKON Krovy 2021, jako rozšiřující aplikace pro AutoCAD Architecture 2021.   Pro informace o možnosti upgradu staré verze DT+ a CADKONu Krovy nebo nákupu nové licence, se prosím obraťte na svého obchodního zástupce naší společnosti či neváhe...

SSO - Nová služba v rámci objednání Autodesk Premium Plan 17. červenec 2020

Má-li Vaše firma objednanou službu Autodesk Premium Plan, můžete nově využít Single Sign-on, které umožňuje uživatelům přihlásit se ke službám Autodesk pomocí vašich podnikových údajů, pomocí firemního účtu (např. doménový uživatel). Pokud máte službu aktivovanou, produkt rozpozná firemní doménu a...

Aktualizace Advance Design 2021.0.1 9. červenec 2020

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace Advance Design 2021.0.1 . Aktualizovanou verzi je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk. Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, kontaktujte pro získání či vyzkoušení řady Advance 2021 naše ob...

» Zobrazit všechny novinky