Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Aktualizace Advance Design 2022.2.1 25. leden 2022

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace Advance Design 2022.2.1 . Aktualizovanou verzi je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk. Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, kontaktujte pro získání či vyzkoušení řady Advance 2022 naše ob...

Aktualizace Advance Design 2022.2 5. leden 2022

S potěšením oznamujeme, že byl vydán Hotfix Advance Design 2022.2 . Hotfix je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk nebo na stánkách CADNET . Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, kontaktujte pro získání či vyzkoušení řady Advance 2022 naše ...

Aktualizace PowerPack pro Revit 2022.1.1 5. leden 2022

S potěšením oznamujeme, že byl vydán Hotfix PowerPack pro Revit 2022.1.1. Tímto hotfixem byl odstraněn problém s příkazem Rychlé kóty. Upozorňujeme, že PowerPack pro Revit 2022 je možný použít s verzemi 2021 a 2022 aplikace Revit. Hotfix je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk neb...

Service Pack 2 pro CADKON+ 2022 uvolněn 10. listopad 2021

CADKON+ 2022 Service Pack 2 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2022 (včetně obdahu Service Pack 1). Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2022 (sestavení od 22.0.0043) a CADKON+ 2022 SP1 (sestavení 22.1.0018). Jedná ...

» Zobrazit všechny novinky