Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Aktualizace Advance Design 2023.1.1 20. leden 2023

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace Advance Design 2023.1.1 . Aktualizovanou verzi je možné stáhnout v záložce Aktualizace na těchto webových stránkách, v Download zóně na našem Helpdesku, nebo zde . Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, k...

Aktualizace PowerPack pro Revit 2023.1 15. listopad 2022

S potěšením oznamujeme, že byl vydána aktualizace PowerPack pro Revit 2023.1. Upozorňujeme, že PowerPack pro Revit 2023.1 je možný použít pouze s verzí 2023 aplikace Revit. Aktualizaci je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk nebo na stránkách CADNET . Pokud aktuálně nemáte program...

Aktualizace Advance Design 2023.0.1 15. listopad 2022

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace Advance Design 2023.1 . Aktualizovanou verzi je možné stáhnout v záložce Aktualizace na těchto webových stránkách, v Download zóně na našem Helpdesku, nebo zde . Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, kon...

Service Pack 1 pro CADKON+ 2023 uvolněn 17. říjen 2022

CADKON+ 2023 Service Pack 1 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2023. Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2023 (sestavení 23.0.0031). Jedná se o instalace stažené do data 17.10.2022, to je datum uvedení Service Pack 1. I...

» Zobrazit všechny novinky