Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

CADKON Stavební konstrukce a CADKON TZB pro produkty Autodesk 2018 12. duben 2017

Dovolujeme si upozornit uživatele nadstavby CADKON Stavební konstrukce a TZB aktuální verze 2017, že tyto nadstavby nelze instalovat na nové produkty Autodesku 2018. Aby jste mohli využívat plně nadstavbu CADKON nad AutoCADem, vyčkejte s upgradem Autodesk produktů až na uvedení verze CADKON 2018. ...

Hotfix 1 pro CADKON+ 2017 uvolněn 23. únor 2017

Dnešním dnem byla uvolněna aktualizace Hotfix 1 pro CADKON+ 2017. Jako uživatelé CADKON+ 2017 máte možnost si tento Hotfix bezplatně stáhnout pomocí následujícího odkazu: Hotfix 1 pro CADKON+ 2017 64-bit [74 MB] Hotfix 1 pro CADKON+ 2017 obsahuje opravu překreslování prostředí CADKON+, po ins...

Výstupy z CADKON+ Architecture 2017 v slovenském jazyce 1. únor 2017

Připravili jsme pro slovenské zákazníky doplněk pro CADKON+ Architecture 2017 CZ . Po instalaci doplňku budete mít výstupy z české jazykové verze CADKON+ Architecture 2017, které se vykreslují do výkresu, ve slovenském jazyce. Popis instalace a úprav si můžete stáhnout z uživatelské sekce &bdq...

Service Pack 1 pro CADKON+ 2017 uvolněn 31. leden 2017

V úterý 31.1.2017 jsme uvolnili aktualizaci Service Pack 1 pro CADKON+ 2017. Service Pack 1 pro CADKON+ 2017 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP a CADKON+ BASIC verze 2017. Je určen pro všechny instalace CADKONu+ 2017 provedené (stažené nebo dodané na instalačním ...

» Zobrazit všechny novinky