Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Nejčastější dotazy na CADKON+ doplněny do FAQ... 4. červenec 2017

Vážení uživatelé produktů CADKON+, do FAQ byly doplněny nejčastěji opakující se dotazy z našeho Helpdesku. Podívejte se prosím do FAQ příslušného CADKON+ a jistě se dozvíte řadu nových informací, které Vám pomohou zlepšit produktivitu práce v programu...

Byl vydán Advance PowerPack pro Revit 2018 30. červen 2017

Všem uživatelům s platným subscription programem na PowerPack pro Revit byl odeslám emailem s instrukcemi ke stažení a aktualizaci licence. Tato nová verze Powerpacku přináší podporu Revitu verze 2018 (zároveň také 2017), ale i řadu jiných vylepšení a nových funkcí. Podrobnosti o vydání se dozvíte...

DT+ 2018 a CADKON Krovy 2018 uvolněn 29. červen 2017

Byly uvolněny nové verze produktů DT+ 2018 a CADKON Krovy 2018 - rozšíření pro AutoCAD Architecture. DT+ nastavuje české prostředí, včetně možnosti použít tradiční nástrojové panely a prostředí AutoCAD Classic CADKON Krovy - využívá technologie objektů AutoCADu Architecture a praktických zk...

Čeština pro Revit LT 2018 28. červen 2017

Aplikace, díky které budete moci snadno používat Revit LT2018 v českém uživatelském prostředí. Instalací se vytvoří nový zástupce pro spuštění Revitu LT v češtině. Vytvoří se jako doplněk k originální anglické verzi aplikace Autodesk Revit LT 2018. Aplikaci lze použít pro Autodesk Revit LT 2018 i ...

» Zobrazit všechny novinky