Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

12-16.8. bude částečně omezena technická podpora 8. srpen 2019

V pracovním týdnu 12-16.8 bude částečně omezena technická podpora z důvodu celofiremní dovolené kanceláře v Česku. Technická podpora bude poskytována naší kanceláří na Slovensku. Způsob zadání dotazů se nemění, Vaše dotazy na technickou podporu zadávejte standardně na Helpdesk. Děkujeme za pocho...

Ukončení podpory u verzí 2010 a starších 5. srpen 2019

Chtěli bychom Vás informovat, že Autodesk ukončí veškerou podporu u verzí produktů 2010 a starších od 31.srpna 2019. Nadále můžete používat Váš produkt, pokud ho již máte nainstalovaný, ale nebude již nadále pro tyto verze podpora, která obsahuje i znovu aktivace produktu. Podrobnější informac...

Aktualizace TLS (Transport Layer Security) 5. srpen 2019

Chtěli bychom Vás informovat, že Autodesk provede aktualizaci bezpečnostních protokolů, které zajišťují zabezpečenou komunikaci na počítačové síti. Tato aktualizace proběhne 3.srpna a dotkne se pouze jednouživatelských předplatných a některých cloudových služeb. Odkaz pro více informací, seznam ko...

Aktualizace Advance Design 2020.1 22. červenec 2019

22.7.2019 byla vydána aktualizace Advance Design - Advance Design 2020.1 (Update 1) Aktualizaci si můžete stáhnout na našich stránkách v sekci Produkty - Advance Design - Aktualizace

» Zobrazit všechny novinky