TECHNICKÁ PODPORA POMOCÍ TEAMVIEWER®

vzdálené Připojení pro uživatele s platným subscription nebo cadkon Active

Zákazníkům se servisní podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktů Autodesk a Advance) nebo s aktivní službou CADKON Active (produktů CADKON), poskytujeme pro řešení technických problémů 1 hodinu měsíčně zdarma

Po vyčerpání 1 hodiny zdarma v rámci servisních balíčků GOLD, PLATINUM nebo CADKON Active, jsou zákazníkům dále účtovány tyto zvýhodněné sazby za řešení technických problémů pomocí vzdálené plochy.

  • 70 Kč bez DPH za připojení + 13 Kč bez DPH za 1 minutu připojení (účtováno po minutách)

Více informací o technické podpoře společnosti GRAITEC s.r.o.

Pro využití vzdáleného připojení si prosím stáhněte TeamViewer z níže uvedeného odkazu. Jedná se o balíček, který nevyžaduje instalaci. Po spuštění uveďtě prosím do popisu název firmy a stručný popis problému. Nezapomeňte také uvést své jméno a příjmení, abychom Vás mohly co nejrychleji v systému dohledat a spojit se s Vámi. Službu poskytujeme po předchozí domluvě.

Poznámka: Pokud máte na PC nainstalovanou a spuštěnou jinou verzi programu TeamViewer, musíte ji před spuštěním tohoto nástroje ukončit.