Jak na nastavení práv přístupu uživatelům v Autodesk Account?
Pomocí portálu Autodesk Account a sekce Uživatelé můžete velice jednoduše spravovat přístup jednotlivých uživatelů a to přihlášením se do účtu pod přístupem kontrakt administrátora či SW koordinátora (tedy tzv. Kontrolovaným přístupem).
Po přihlášení do Autodesk Account přejděte následně pomocí levého navigačního panelu do Správa Uživatelů, kde si je můžete pomocí filtrovacího nástroje v pravé části okna zredukovat dle Vašeho klíče. V tomto oddělení přidáte konkretní Autodesk účet, který bude produkt používat.
Po výběru konkrétního uživatele se dostanete k přiřazení produktů.
V tomto okně vybere daný software, který zaškrtnutím přiřadíte uživateli k používání a možnosti instalace.
pozn. Přiřazení můžete u jedné konkrétní licence měnit pouze 1x za týden.